Atendis va celebrar ahir, dijous 28 de maig, la seva Assemblea General ordinària 2026, una
trobada anual que va reunir als socis, col·laboradors i membres de l’entitat per fer balanç de
l’activitat desenvolupada durant l’exercici 2025.
Durant la sessió es va presentar i aprobar la memòria d’activitats 2025, que recull els principals
projectes, serveis i iniciatives impulsades per la fundació al llarg de l’ultim any, així com els
resultats econòmics de l’exercici.
L’assemblea també tenia l’encàrrec de renovar la Junta Directiva de l’APDI, un moment
especialment significatiu pel relleu a la presidència d’Atendis: un moment de reconeixement
a la feina feta, viscut amb molt agraïment i una emoció compartida.
En Josep Manuel Suárez tanca una etapa de 10 anys a la presidència d’Atendis deixant una
entitat sòlida, cohesionada i preparada per encarar amb ambició els grans projectes de futur.
Però, sobretot, deixa una manera de fer: compromesa, propera i profundament vinculada a les
persones amb discapacitat intel·lectual, a les seves famílies i a la ciutat de Sabadell.
Comença una nova etapa amb la presidència de l’August Serra, encapçalant un equip sòlid,
il·lusionat i compromés amb Atendis i la seva missió, per continuar impulsant tot el que l'entitat
ha construït al llarg del seus 63 anys d’història.
Atendis mira al futur i continua reafirmant el seu compromís amb les persones amb
discapacitat intel·lectual i les seves famílies, situant-les sempre al centre de l’acció. L’entitat
segueix apostant per la innovació, la qualitat dels serveis i el desenvolupament de nous
projectes que donin resposta a les necessitats presents i futures, amb la voluntat de contribuir
activament a la comunitat i a fer de Sabadell una ciutat més inclusiva, cohesionada i justa, en
línia amb la seva missió fundacional.