Montse Estrada
Montse Estrada

Gerència


Estudis: Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses. Té un Postgrau en Gestió Urbanística.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (2010-actualitat): adjunta a Gerència (2010-2011). Càrrec de Gerència des del gener 2012.
* Casa Mas Alimentación (2007-2010): professional del sector alimentació-precuinats com a directora financera i posteriorment, com adjunta a gerència.
* Caixa Manresa (1997-2007): professional del sector financer, principalment com a responsable de la divisió d’empreses.

ELISABETH SALLENT GARRIGA
Elisabeth Sallent Garriga

Direcció Serveis Generals


Estudis: Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (2008-actualitat): Directora de Serveis Generals.
* RS Accesorios, S.L. (1996-2008): professional d’empresa fabricant d’ambientadors per a l’automòbil, com a responsable de Compres, Logística i Fabricació.
* Delkakit España (1987-1996): professional del sector de l’automòbil, com a gestora administrativa i comptable.

CARME PÉREZ ROCA
Carme Pérez Roca

Dirección Técnica l’Aplec


Estudis: Llicenciada en Ciències de l´Educació. Té un Màster en Logopèdia.

Trajectòria professional:
* Directora Tècnica del Centre l’Aplec des de 2021
* ATENDIS-APDIATENDIS-APDI (1991-actualitat): com a responsable de la Gestió FOC (Formació Ocupacional) i SCC (Servei Català de Col·locació) del SIL TAINA (1991-2011). Directora Tècnica del Centre Casal Can Rull (2011-2021). Des de 2021 ocupa el càrrec de Directora Tècnica del centre l’Aplec.
* Gabinet d’Assessorament Psicopedagògic (1988-1992): direcció i responsable de reeducacions del llenguatge i la parla i dificultats d’aprenentatge (avaluació i tractament) en infants i adolescents.

Maria José Guarino Blaya
Maria José Guarino Blaya

Direcció Tècnica Casal Can Rull


Estudis: Llicenciada en Psicopedagogia. Diplomada en Educació Social. Té un Màster en Gestió de Serveis Socials i Empreses del Tercer Sector i un Màster d’Atenció Centrada en la Persona. Ha realitzat el Postgrau en Direcció de Centres Residencials per a persones grans i un altre en Intervenció Estimuladora amb Gent Gran, Discapacitats i Salut Mental.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (2021-actualitat): directora Tècnica del Centre Casal Can Rull.
* Residència Hermanas Carmelitas de San José - La Inmaculada Pedralbes (2019-2021): directora de la residència.
* Amavir Teià (2018-2019): directora del centre residencial.
* Hermanas Carmelitas de San José i Suara Cooperativa (2014-2018): gerència del Centre Residencial Dovela. Obertura, posada en marxa i responsable del centre.
* ICASS-GENERALITAT DE CATALUNYA. Suara Cooperativa (2012-2014): direcció operativa Autonòmica (serveis de persones grans i centres residencials per a menors tutelats).
* ICASS-GENERALITAT DE CATALUNYA. Suara Cooperativa (2008-2012): responsable dels centres de dia de persones grans.
* ICASS-GENERALITAT DE CATALUNYA. Escaler Cooperativa (2005-2008). posada en marxa i directora del centre de dia Marqués de Campo Sagrado- Sant Antoni per a persones grans.
* Creu Roja Espanyola (2002-2004): directora dels apartaments tutelats Marina i Montnegre per a persones grans.
* Creu Roja Espanyola (2000-2004): directora dels apartaments tutelats Pau Casals per a persones grans.

Altres dades d’interès:
Col·labora en diverses entitats del sector social i sanitari com a docent, impartint formacions tècniques (demències, acompanyament al dol, no contencions, etc.), de lideratge d’equips i gestió del canvi, organització i gestió de serveis a les persones, coaching, etc.

EUGÈNIA LLOVERA COCH
Eugènia Llovera Coch

Direcció Tècnica Aral


Estudis: Llicenciada en Psicologia, àrea de psicologia clínica. Postgrau en Estimulació Precoç. Màster en Logopèdia. Postgrau d’especialització en direcció de serveis d’atenció a persones amb discapacitat.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (2001-actualitat): Directora Tècnica del Centre Casal Can Rull (2001-2011). Des de 2011 ocupa el càrrec de Directora Tècnica del Centre Aral.
* FUNDACIÓ CATALÒNIA. Institució Montserrat Montero (1992-2001): psicòloga i coordinadora del personal d’atenció directa. Serveis residencials per a persones adultes amb discapacitat intel·lectual i altres trastorns associats, amb necessitats de suport extens/generalitzat.
* ASSOCIACIÓ PRO-DISMINUÏTS ALT PENEDÈS (1990-1992): mestra de taller al Centre Ocupacional L’Espiga i col·laboració com a terapeuta en el Servei d’Atenció Precoç L’Espiga (1991-1992). Atenció a persones joves/adultes amb discapacitat física, psíquica i altres trastorns associats, i a infants amb dificultats en el desenvolupament.
* Escola d’Educació Especial NADIS (1989-1990): auxiliar d’aula realitzant tasques d’observació, programació i tractament, amb infants i joves, amb necessitats educatives especials, afectats per trastorns neurològics, sensorials, físics i psíquics.

ANNA SANTAULÀRIA MUIXI
Anna Santaulària Muixi

Direcció Tècnica Bauma


Estudis: Llicenciada en Ciències de l’Educació (Pedagogia). Màster en Mediació Terapèutica Corporal (Psicomotricitat clínica). Postgrau d’especialització en direcció de serveis d’atenció a persones amb discapacitat.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (1996-actualitat): Directora Tècnica del centre Bauma des de l’any 2011. Directora Tècnica del servei d’acolliment residencial i servei d’atenció diürna centre Arimon (2000-2011). Tècnica psicopedagògica del servei d’acolliment residencial i servei d’atenció diürna centre Arimon (1999-2000). Auxiliar Tècnica educativa del servei d’acolliment residencial centre Casal can Rull (1996-2000).
* AJUNTAMENT DE MONTCADA (1993-1992): monitora de lleure i activitats recreatives dels Casals d’estiu.
* ÀPINAS (1989-1991): com a Auxiliar Tècnica Educativa del servei d’acolliment residencial per a persones amb discapacitat intel·lectual
* ESPLAI AURIA (1989-1991): com a monitora d’activitats recreatives per a persones amb discapacitat intel·lectual.

Mila Álvarez
Mila Álvarez

Direcció tècnica SIL Taina


Estudis: Llicenciada en Psicologia. Màster en Psicopedagogia. Certificat de Docència i Aptitut Pedagògica.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (2021-actualitat): Direcció tècnica SIL Taina (2023), Tècnica d’Inserció Laboral (2021-2023)
* Ajuntament de Sabadell (2021): Tècnica de Formació i Inserció Laboral
* Escola Vedruna (2018-2019): Psicopedagoga
* HM (2001-2018): Site Operations Manager (2018), Training, Information & Backoffice Manager (2014-2018), Expansion Product Manager (2010-2014), Store Manager (2005-2010)

Josep M. Suàrez Iborra
Josep M. Suàrez Iborra

President


Estudis: Llicenciat en Psicologia per la UAB, professor mercantil i compta amb el Programa de Direcció General en Direcció d'Empreses de l'IESE.

Trajectòria professional:
* Banc Sabadell (1986-1995): Director de Recursos Humans.
* Banc Sabadell (1999-2003): Director del Gabinet de Presidència i Comunicació.
* Banc Sabadell (1995 al 1999 i del 2003 al 2009): Director d'oficina a Londres.
* Generalitat de Catalunya (2011-2016): Delegat del govern al Regne Unit i Irlanda.

Vinculació amb l'entitat: President d’ATENDIS i de l’APDI (des de 2016), tot i que ja era vocal (2013) i és col·laborador des de fa 30 anys.

Joan Rovira Planas
Joan Rovira Planas

Vicepresidència


Estudis: Organització Industrial, Administrativa i Comercial (Escuela de mandos intermedios).

Trajectòria professional:
* Escola Sanitària Infermeria Bcn (1999-actualitat): Gerent. Ensenyament Sanitari.
* INFOAT BCN (1998-2008): Gerent. Compra, venda i lloguer d' immobles.
* Química Egara S.C.C.L. (1985-1997): Soci cooperativista. Tractament d'aigües i construcció de piscines.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal de la Junta de l’APDI des de l’any 1998 i d’ATENDIS des de 2008.
Pare d’un usuari del centre Bauma i Secretari de l’Escola La Gavina i l’Escola Bellapart i és fundador i vocal de l’Associació d’esports i lleure de Sabadell-ADELLS.

Pere Obiols Arderius
Pere Obiols Arderius

Vocal


Estudis: Doctor en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona. Especialista en Pediatria i Cirurgia.

Trajectòria professional:
* Hospital Sant Joan de Déu (1972-1982): Cirurgià pediàtric.
* Clínica Infantil Nen Jesús (1982-1997): Cap de servei de la Clínica.
* Corporació Sanitària Parc Taulí (1997-2014): Cap de Cirurgia Pediàtrica.
* Ajuntament de Sabadell (1999-2005): Tinent d’alcalde de Salut i Portaveu de CiU.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal d’ATENDIS i secretari de la Junta de l’APDI des de l’any 2013.
Soci d’APDI des de 2008.

Gabriel Torras Balcell
Gabriel Torras Balcell

Vocal i Tresorer


Estudis: Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials (Secció: Economia de l’Empresa) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Té un Màster en Gestió Empresarial i un Màster en Gestió Financera per ESADE. Diplomat sobre les Comunitats Europees pel Ministerio de Asuntos Exteriores de España.

Trajectòria professional:
* Director General del Centre Metal·lúrgic des de 1986 fins a l’actualitat.
* Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell (2006-2009): com a Secretari General.
* Fancytex S.L. (fins el 1997): com a Director Financer.
* Centre Metal·lúrgic (fins el 1985): com a Director del Gabinet Tècnic.
* Exercici lliure com a Economista des de 1978.
* Professor associat del Departament de Finances de l’escola d’administració d’empreses EADA de Barcelona.
* Administrador concursal.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal de la Junta de l’APDI des de l’any 2005 i tresorer des de l’any 2014.
Membre vocal del patronat de la Fundació Privada Atendis des de l’any 2008.

Bernat Argemí Domingo
Bernat Argemí Domingo

Vocal


Estudis: Llicenciat en Arquitectura Superior per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) [Barcelona, 1999-2006].

Trajectòria professional:
* Despatx propi d’arquitectura Argemí Domínguez (2009-actualitat): Arquitecte autònom.
* Arquitecte fundador de Aquellos Arquitectos, S.C.P. (2006-2009): Arquitecte autònom.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal de la Junta de l’APDI des del juny del 2016.

Bernat Argemí Domingo
Bernat Argemí Domingo

Secretaria


Estudis: Llicenciat en Arquitectura Superior per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) [Barcelona, 1999-2006].

Trajectòria professional:
* Despatx propi d’arquitectura Argemí Domínguez (2009-actualitat): Arquitecte autònom.
* Arquitecte fundador de Aquellos Arquitectos, S.C.P. (2006-2009): Arquitecte autònom.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal de la Junta de l’APDI des del juny del 2016.

Rosa Graells Domingo
Rosa Graells Domingo

Vocal


Estudis: Diplomada en Treball Social per la Universitat de Barcelona (1970-73) i Llicenciada en Sociologia per l’ICESB (1974-1977), convalidació per la Universitat Ramon Llull.

Trajectòria professional:
* Escola Pública “La Romànica” (1973-1974 ): Treballadora social
* Trenzas i cables de acero-TYCSA (1975-1981): Treballadora social
* Ajuntament de Sabadell (1981-1988): Treballadora social al barri de Can Deu
* Ajuntament de Sabadell (1988- 1999): Cap dels Serveis socials bàsics i cap de la Secretaria tècnica del Departament de Serveis socials
* Ajuntament de Sabadell(2000-2015): Cap de Serveis Socials de gent gran, discapacitats i dependència.
* Actualment (des d’agost de 2015, jubilada.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal del Patronat d’ATENDIS des de 2015.

Joaquim Badia Casas
Joaquim Badia Casas

Estudis: Llicenciat en Ciències Empresarials per la Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Direcció General en Direcció d'Empreses de l’IESE Bussines School.

Trajectòria professional:
* Banc Sabadell (2016-2018): Sots Director Regional Vallès Occidental
* Banc Sabadell (2000-2016): Director de Zona Sabadell
* Banc Sabadell (1992-2000): Director Oficina Principal de Sabadell

Vinculació amb l'entitat: Relació amb l’entitat des de la funció professional des de 1992 i col·laborador des de fa 35 anys.

Vocal

Diego Marcelino Navas
Diego Marcelino Navas

Vocal


Estudis: Coneixements empresarials (UAB)

Trajectòria professional:
* Compte propi: (2011- actualitat): Pintura, dibuix
* CAIXA SABADELL/UNNIM (1973 - 2010): Empleat
* CIRSA (Tònica Schweppes) (1971 - 1972): Gestió comptable
* Llibreria BOSCH/BASTINOS (1965 - 1972): Departament de compres i importació
* Construcciones MARTOS (1963 - 1964): RRHH

Vinculació amb l'entitat: Des de 1977 és col·laborador de l’entitat. Pare d’un usuari del centre Bauma, l’Albert, des de 1982. Membre vocal de la Junta de l’APDI des de l’any 2019, tot i que ja ho havia sigut durant 7 anys (1992-1998).

Elisabeth Gabau Vila
Elisabeth Gabau Vila

Vocal


Estudis: Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona (1979). Especialitat de Pediatria, Clínica Infantil del Niño Jesús, Sabadell. Universitat de Barcelona (1982). Acreditació en Genètica per la Asociación Española de Genética Médica y Dismorfología.

Trajectòria professional:
* Clínica Infantil Nen Jesús i Consorsi Hospitalari Parc Taulí (1986-2004): Pediatra. Urgències i planta d’hospitalització.
* Consulta de Genètica Clínica (1986-actualitat): Responsable Servei
* Comitè de diagnòstic prenatal (1992-actualment): Membre del Comitè on es realitza una reunió multidisciplinar setmanal.
* Unitat d’atenció a persones amb trastorns cognitius conductuals de base genètica (1997-actualitat): Membre de la unitat, formada per neuròlegs, psicòlegs, altres especialistes centrats en les síndromes SA, SPW, S. X-Frágil i alteracions cromosomes sexuals, dins el marc de la Discapacitat Intel·lectual (DI).

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal del Patronat d’ATENDIS des de juny de 2016. Col·laboració donada la seva profunda admiració als principis, objectius i manera de fer que ha observat durant el temps que ha visitat a les persones residents en els seus diferents centres.
L’any 2005 inici la valoració de pacients adults afectes de DI, molts d’ells amb trastorn mental o conductual associat. La vinculació s’inicia amb la visita dels residents al centre Casal Can Rull i posteriorment a s’expandeix als residents del centre Aral i Bauma, i actualment s’inicia avaluació als residents de la Llar Residència Jacquard.

Núria Fresno Garbayo
Núria Fresno Garbayo

Vocal


Estudis: Diplomada en Magisteri.

Trajectòria professional:
* Centre de Reeducació Auditiva de Sabadell (1981 fins a 1989): Educadora
* Actualment: professional qualificada sense treball estable remunerat.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal de la Junta Directiva de l’APDI des de l’any 2013. Membre vocal del Patronat d’ATENDIS des de l’any 2013. Mare d’un usuari del centre l’Aplec.

Manuela Pacheco Velasco
Manuela Pacheco Velasco

Vocal


Estudis: Llicenciada en Filosofia i Lletres per la Universitat d’Extremadura, Diplomada en Ciències Religioses per la Facultat de Teologia de Catalunya i Doctorada en Antropologia Urbana per la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.

Trajectòria professional:
* Professora d’Alfabetització Càceres (1987-1988)
* Ajuntament de Sabadell (1991-1993)
* Institut Nacional d’Estadística (INE)-Barcelona (1999)
* Ajuntament de Rubí (2000-2001)
* Generalitat de Catalunya (2005-actualitat): Professora de Secundària.

Vinculació amb l'entitat: Membre vocal de la Junta Directiva de l’APDI des de l’any 2014. Mare d’un usuari del centre Casal Can Rull.

Glòria López Masoliver
Glòria López Masoliver

Vocal


Estudis: Diplomada en Infermeria per la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciada en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Trajectòria professional:
* Clínica l’Aliança de Sabadell (1989-1996): Infermera/supervisora de l’àrea quirúrgica de ginecologia i obstètrica.
* EUIF Blanquerna (1997-2003): Professora d’Infermeria.
* Elezos Uniformes-Pro (2003-actualitat): gerent de l’empresa.

Vinculació amb l'entitat: Secretària de la Junta Directiva de l’APDI des de 2001 fins 2014. Des de 2014 és la Vicepresidenta. Secretària del Patronat d’ATENDIS des de l’any 2008.

Joaquima Júdez Fageda
Joaquima Júdez Fageda

Presidenta d’Honor i Vocal


Estudis: Mestra Nacional propietària por oposición al Magisterio Español. (Excedència). Escuela de Magisterio de Madrid (1964).
Llicenciatura en Medicina i Cirurgia. Universitat Complutense de Madrid (1966).
Especialitat en Pediatria. Universitat de Barcelona. Beca de la Caixa d’Estalvis de Sabadell en règim intern a la Clínica Infantil del Nen Jesús (1967).
Especialitat en Psiquiatria. Hospital Clínic de Barcelona. Universitat de Barcelona (1969).
Especialitat en Psiquiatria Infanto-juvenil. Hospital Clínic de Barcelona. Universitat de Barcelona (1970).
Especialitat en Pedagogia Terapèutica (1970).
Doctorat en Medicina i Cirurgia “Cumlaudem”. Universitat de Barcelona (1999).
Nomenament Psiquiatra Sènior per mèrits professionals acreditats. Corporació Sanitaria Parc Taulí Sabadell (1998).
Nomenament Metgessa Assessora del Consell Professional Consorci Hospitalari Parc Taulí Sabadell. Coincidint amb la jubilació (2000).

Trajectòria professional:
* Fundadora i Directora del Centre de Medicina Preventiva Escolar de Sabadell i Comarca (CMPE) i dels Centres de Diagnòstic Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) i Assessorament Psicopedagògic (EAP) de Sabadell i Comarca (1967-1985)
* Creació i Cap del Servei de Psiquiatria Infanto-Juvenil a la Clínica Infantil del Nen Jesús. Obra Social de la Caixa d’Estalvis de Sabadell. Traspassat al Servei de Psiquiatria de l’Hospital Parc Taulí de Sabadell a l’any 1982 (1971)
* Pediatra de l’Institut Català de la Salut a Sabadell (1972-1999)
* Professora Associada Universitat Autònoma de Barcelona en Ciències de la Salut. Facultat de Psicologia (1990-1991)
* Professora Associada de la Facultat de Psicologia i Ciències de la Educació Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Barcelona (1992-1999)
* Psiquiatra Cap del Servei Psiquiatria Infanto-juvenil. Corporació Sanitària Parc Tauli (1982-1999)
* Presidenta de l’Associació Pro discapacitat intel·lectual de Sabadell i Comarca: APDI-FUNDACIÓ ATENDIS (2001-2016)

Membre d’entitats i institucions:
* Membre fundacional de AVAN
* Membre fundacional de la Fundació Tutelar Família i Societat.
* Membre assessor d l’Associació Ethos
* Membre de la Fundació Bosch i Cardellach.
Reconeixements:
* MEDALLA D’HONOR DE LA CIUTAT DE SABADELL. 28 març del 2001
* CREU DE SANT JORDI. 21 d’abril 2008.
* ROTARYS CLUB SABADELL. MENCIÓ PAUL JARRIS. Reconeixement per la tasca docent, humanitària i cultural desenvolupada.
* PREMI JERONI MORAGAS. Per la tasca desenvolupada en l’àmbit de la Psiquiatria Infanto-juvenil. Acadèmia Ciències Mèdiques de Barcelona, 3 d’octubre 2014.

Antonia Reyes
Antonia Reyes

TREBALL SOCIAL


Estudis: Diplomada en Treball Social per l’Escola Universitària de Treball Social (EUTS-ICESB), Universitat Ramón Llull.

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (2003-actualitat): Treballadora Social i Responsable del Servei d’Atenció a famílies, així com la gestió d’ingressos, acolliment, etc.
* Ajuntament de Barcelona (2002-2003): SSAP (Serveis Socials d’Atenció Primària). Serveis Personals. Treballadora social d’atenció i seguiment individualitzat i familiar.
* Institut de Reinserció Social -IRES- (2000-2002): Treballadora Social i Tècnic en Inserció Laboral. Treball social de Grup. Realització de sessions grupals i seguiment individualitzat de les mesures de contraprestació a la RMI (Renda Mínima d’Inserció).
* Ajuntament de Barcelona (1999-2000): Treballadora Social a l’Oficina Permanent d’Atenció i Urgències Socials de l’Ajuntament de Barcelona (OPAS).

Susana Ramírez Peña
Susana Ramírez Peña

RESPONSABLE RECURSOS HUMANS


Estudis: Diplomada en Relacions Laborals. Postgrau en Gestió de Recursos Humans, Curs Superior en Relacions Laborals. Màster d’Agent d’Igualtat de Gènere. Màster en Sostenibilitat i Responsabilitat Social Corporativa. CP de Docència de la Formació Professional per a l’Ocupació

Trajectòria professional:
* ATENDIS-APDI (Maig-Setembre 2016): Tècnica en RRHH - (Juny 2017-Actualitat) Responsable de RRHH.
* Associació alterNatiu (Febrer 2013-Actualitat): Co-fundadora. Promoció del consum Responsable i Creació Cultural amb xarxa de consumidors i productors ecològics. Sabadell.
* Ajuntament de Sant Llorenç Savall (Febrer-Juny 2017): Tècnica de Cultura. Gestió, programació, supervisió i coordinació dels tallers i les activitats culturals.
* Tandem Social SCCL (Juny 2015-Maig 2016): Coordinadora de projecte. Acompanyament per a fer realitat projectes i empreses socials d’alt impacte social positiu a nivell local i internacional. Coordinació del projecte Social Business City Barcelona.
* AIPC Pandora (Abril 2011-Setembre 2012): Coordinadora de projectes internacionals sobre desenvolupament sociolaboral a dones indígenes: Índia, Argentina i Guatemala.
* WRIGLEY Co SLU (Gener 2006-Març 2011): Tècnica RRHH i Responsabilitat Social Corporativa.
* SIEMENS VDO AUTOMOTIVE (Abril 2002-Febrer 2005). Tècnica Administració de Personal.

Marcel Miquel Fageda
Marcel Miquel Fageda

Vocal


Estudis: Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Màster en Administració Pública Local. Estudis Musiclas de Grau Mitjà.

Trajectòria professional:
* Tribunals de Barcelona (des de 1995): Procurador
* Professional del Dret (1990-1995): Advocat
* Miquel & Miquel Procuradors fundador del despatx per als Tribunals

Trajectòria social:
* Obra del Ballet Popular (1997-2007): Secretari de l’associació
* Associació Catòlica de Pares de Família - ACPF (des de 2005-actualitat): Secretari de l’Associació a Sant Joan de les Abadesses
* Corals Iubilo i cor Pare Vidal membre d’ambdues corals
* Geganters i Graellers de Gràcia (2005-2015): vinculació a la colla a Sabadell

Vinculació amb l'entitat: col·laborador habitual des de 2011.

Sílvia Renom Martínez
Sílvia Renom Martínez

Vocal


Estudis: Llicenciada en Història per la UAB. Certificat d’Aptitud Pedagògica (CAP). Formació en Gestió Pública, Comunicació i Turisme.

Trajectòria professional:
* Consultora de projectes i serveis (2019-Actualment): Consultora
* Ajuntament de Sabadell (2015-2019): Regidora
* Federació d'Associacions de Veïns d'Habitatge Social de Catalunya (2008-2017): Director de Projectes
* Federació d'Associacions de Veïns d'Habitatge Social de Catalunya (2006-2007): Tècnica del Pla de Desenvolupament Comunitari de Can Jofresa - (2005): Dinamitzadora del Punt Òmnia Can Jofresa - (2004): Tècnica de Grau mitjà en infància i Joventut de Can Jofresa
* Ajuntament de Sant Cugat del Vallès (2004-2005): Dissenyadora d’activitats pedagògiques/didàctiques
* Museu de Sant Cugat del Vallès (2003-2005): Programació i desenvolupament de les activitats educatives
Vinculació amb l'entitat:Vocal d’ATENDIS i de l’APDI (des de 2020). Sòcia de l’entitat des de 2018.

Silvia Muñoz
Silvia Muñoz

Direcció Llar-Residència Jacquard


Estudis: Grau superior en Educació Infantil.

Trajectòria professional:
Centrada a la pròpia entitat amb diverses promocions internes.
ATENDIS – Arimon/Bauma 2004 – 2011 Auxiliar tècnic educativa serveis residencials persones amb necessitat de suport Generalitzat
ATENDIS - Centre Aral 2012-2020 Auxiliar tècni educaditva servei residencial especialitzar amb lleu discapacitat i greus transtorns de conducta
ATENDIS - Llar Residència Jacquard 2020-2024 Promoció a ATE – Coordinadora de la Llar-Residència
ATENDIS - Llar Residència Jacquard 2024- Promoció a Direcció de la Llar-Residència.

August Serra i Ferrer
August Serra i Ferrer

Vocal


Estudis: : Llicenciat en Ciències Químiques per l’UAB. Doctorat en Ciències Químiques per l’UAB. Formació en Direcció d’Empreses (ESADE Barcelona).

Trajectòria professional:
* Director General RELSA: des de 1988 fins l’actualitat
* Universitat de Barcelona (de 1982 fins a 1987): professor d’Enginyeria Química
* Conseller d’administració de vàries empreses: URBIOTICA (2014-actualitat) · TEST MOTORS (2015-2019) · THINKING FORWARD XXI S.L. (2019-actualitat) · TUANDCO S.L. (2014-2018) · SMART FARMING LABS S.L. · FENIE ENERGIA S.A. (2020-actualitat)
* BIOINGENIUM (2021-actualitat)

Membre d’entitats i institucions:
* Gremi d’Instal·ladors de Sabadell y Comarca (1988-2021): membre de la Junta Directiva
* Gremi d’Instal·ladors de Sabadell y Comarca (2000-2004): president
* Federació Catalana d’Instal·ladors (1999-2000): membre de la Junta
* Federació Catalana d’Instal·ladors (2011-2016): president
* Federació Nacional instal·ladors FENIE (2015-actualitat): membre Comitè Executiu
* Centre Metal·lúrgic de Sabadell (1989-2018): membre Junta Directiva
* Federació Empresarial del Metall del Vallés (2016-actualitat): membre
* Club Tennis Sabadell: membre Junta Directiva (1978-actualitat) · President (2018-actualitat))

Vinculació amb l’entitat: membre vocal de la FUNDACIÓ PRIVADA ATENDIS des de 2023

Isabel Casanovas Cayellas
Isabel Casanovas Cayellas

Vocal


Estudis:
* Estudis en ciències econòmiques i formació complementària en l’àmbit de gestió -management

Trajectòria professional:
* Serveis metal·lúrgics Sabadell SA/Oxiservei/Oxicortin Industrial SA (1982-2012). Responsable àrea administrativa-financera. Membre de Consell d’administració.
* Bessan Trade S.L. (2014-Actualitat)Consultoria dedicada a la gestió comptable, financera per a tercers.
* Art en Viu Co-impulsora fires d’artesania, alguna d’elles de caràcter solidari on s’estableix més contacte amb Atendis.

Qui som - Òrgans de govern

FUNDACIÓ PRIVADA ATENDIS

Patronat

Màxim òrgan de govern, representació i de decisió de la Fundació, que vetlla per l'acompliment de les seves finalitats. Format per un màxim de 15 membres, fins a 9 dels patrons seran designats per la Junta Directiva de l’APDI d’entre els seus membres i fins a 6 nomenats pel propi Patronat.
(* També és membre de la Junta Directiva de l’APDI)




Comitè de Direcció



Comissió d’igualtat

La Comissió per a la Igualtat d'Oportunitats està constituïda per vetllar pel compliment del principi d'Igualtat d'Oportunitats i no-discriminació de dones i homes a Fundació Privada Atendis i especialment per a la implementació del Pla d'Igualtat d'Oportunitats de dones i homes.

Les seves funcions són:
1. Realitzar el seguiment i avaluació del Pla d'Igualtat d'Oportunitats de dones i homes.
2. Elaborar estudis, informes i / o propostes per fer efectiu el principi d'Igualtat d'homes i dones.
3. Proposar la modificació del Pla, si escau, per tal d'adaptar-lo a noves circumstàncies de l’entitat
4. Recollir i canalitzar les iniciatives i suggeriments proposats per la plantilla en relació a la igualtat d'oportunitats d'homes i dones.

La Comissió d'Igualtat tindrà representació paritària. Estarà formada per 2 representants de l’entitat i 2 representants legals de les persones treballadores.

Actualment formen part de la Comissió d'Igualtat de Fundació Privada Atendis:
- Àlex Robles Gómez
- Marga Fenoy Zamarreño
- Pere Costa Bohigas
- Susana Ramírez Peña





ASSOCIACIÓ ATENDIS PRO PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL DE SABADELL I COMARCA

Junta Directiva


Assamblea General:
Òrgan de govern sobirà de l’APDI a través de la qual els seus socis expressaran la seva voluntat col·lectiva en els assumptes propis de la seva competència.

Junta Directiva
La Junta Directiva regeix, administra i representa l’Associació de la manera més àmplia que reconegui la Llei, així mateix, complir les decisions preses per l’Assemblea General, d’acord amb les normes, instruccions i directrius que aquesta Assemblea estableixi. Composta per un mínim de 9 i un màxim de 12 membres.

9 dels membres de la Junta Directiva de l’APDI representen l’APDI en el Patronat de la Fundació Privada Atendis.
Fundació Privada Atendis · Avís legal · Política de privacitat · Política de cookies · Mapa web · Canal denúncies   · Disseny web Anunzia

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i tècniques, tractant dades necessàries per a l'elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.

 

Configuració de cookies