OFERTA DE TREBALL
TÈCNIC/A COMPTABLE – MITJA JORNADA
El/la Tècnic/a comptable assumirà la responsabilitat de la gestió comptable de l’Entitat, garantint la fiabilitat i exactitud de les dades financeres, tot donant suport al responsable de l’àrea en matèria fiscal, d’auditoria i de gestió de subvencions.
Funcions:
- Portar la comptabilitat integral de l’Entitat: registre de moviments comptables, conciliacions i verificació de dades.
- Elaboració de balanços mensuals i informes comptables de seguiment.
- Gestió i control de tresoreria bàsica: moviments de caixa, conciliacions bancàries i banca electrònica.
- Arxiu i control documental relacionat amb els processos comptables i administratius.
- Donar suport al responsable de l’àrea en qüestions fiscals, d’auditoria i de subvencions.
- Assegurar el correcte ús i manteniment de les eines de gestió comptable i financera (Sage i Office).
- Treballar de forma coordinada amb la resta de l’equip per donar resposta a les necessitats de client intern
Competències tècniques:
- Coneixements sòlids de comptabilitat financera
- Experiència en registre i conciliació comptable
- Elaboració de balanços i informes financers
- Gestió de tresoreria bàsica i banca electrònica
- Coneixements de fiscalitat bàsica
- Experiència en gestió de subvencions i justificació econòmica
- Domini avançat de Sage (Comptabilitat, Cartera, Analítica i Actius Fixes)
- Ús avançat del paquet Microsoft Office (especialment Excel)
- Gestió i manteniment d’arxiu documental
Competències transversals:
- Rigor i orientació al detall
- Responsabilitat i fiabilitat en l’execució de tasques
- Autonomia en la presa de decisions operatives
- Proactivitat i iniciativa en la resolució de problemes
- Treball en equip i col·laboració amb diferents departaments
- Atenció al client intern i orientació al servei
- Organització i planificació per gestionar múltiples tasques
Requisits:
- Formació en Comptabilitat, Administració i Finances o similar.
- Experiència contrastada en funcions comptables (perfil sènior).
- Coneixements sòlids i ús avançat de Sage (Comptabilitat, Cartera, Analítica i Actius Fixes).
- Domini del paquet Office, especialment Excel.
- Capacitat per treballar amb responsabilitat, autonomia i proactivitat, assegurant la fiabilitat de la informació.
- Orientació al detall, compromís amb la qualitat i capacitat per treballar en equip.
- Imprescindible domini alt del català, tant escrit com oral
- Competència en eines digitals i tecnologies de la informació i gestió
S’ofereix:
- Jornada parcial, de dilluns a divendres (4h/dia)
- Contracte llarga durada
- Data d’incorporació: Immediata
- Lloc de treball: Sabadell
Interessats/des enviar CV a rrhh@atendis.cat