En Rodney és el pare d'una persona usuària d'Atendis. Als seus 61 anys ha decidit córrer la seva primera marató. Serà el proper 10 de març i la cita és la Zurich Marató de Barcelona. 42 quilòmetres en un circuit urbà, molt atractiu i en el que es podran descobrir algunes de les parts més emblemàtiques de la ciutat.
Fa uns dies es va posar en contacte amb nosaltres per explicar-nos que havia pensat fer aquesta cursa en benefici de l'entitat creant un repte solidari mitjançant la plataforma de crowfunding MIGRANODEARENA. Òbviament, vam respondre que si a aquesta bona idea!
Amb l'objectiu marcat de 2.000€, esperem sumar quilòmetres solidaris i assolir l'èxit econòmic i esportiu!
Us animeu a aportar el vostra gra de sorra a: https://www.migranodearena.org/reto/19833/marato-zurich-barcelona-2019
Entre tots i totes, farem créixer els seus somriures!
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i técniques, tractant dades necessàries per a la elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.