Actualitat - Noticies

Oficina d´Atenció a la Discapacitat

05/05/2022

L’Oficina d’Atenció a la Discapacitat de l'Ajuntament de Sabadell és un servei de l’Ajuntament que té l'objectiu de promoure la inclusió de les persones amb discapacitat des de diferents línies d’intervenció.
Està ubicada a la Rambla, número 69, on es va traslladar fa quatre anys.

L'horari d'atenció a les persones és:
-El número de telèfon, perquè els ciutadans siguin atesos, és el Telèfon Únic d’Acció Social: 93 745 33 30.
-L’atenció presencial es gestiona a través de cita prèvia, a través del mail oficinadiscapacitat@ajsabadell.cat

A la publicació trobareu també, el fulletó informatiu.



<< Tornar al Llistat
Col·laboradors institucionals
Generalitat de Catalunya Gencat Gencat Ajuntament de Sabadell Ajuntament de Castellar del Vallès Ajuntament de Montcada i Reixac Diputació de Barcelona Unió Europea


Altres col·laboradors
Logo Obra social La Caixa> Logo Fundación Once Logo Fundació Privada Collserola Logo BBVA Logo Fundació Privada Benefica Logo Fundació Roviralta Logo Fundació Maphre Logo Banc sabadell Logo Leroy Merlin logo Cassa


Som membres de:
Diva Familia i societat Coordinadora de centres de profunds de catalunya vàlua Aepcro Codimpus launió
HORARIS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

Fundació Privada Atendis   ·   G64821309   ·   nota legal   ·   política de cookies   ·   mapa web   ·   Produït per Anunzia


Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i técniques, tractant dades necessàries per a la elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.

 

Configuració de cookies